Fick mail från Alf med nya bilder...

... från "Sportlunchen" alltså...

Alf lyckades ta en hyggligt skarp närbild på den serverade maten...

... jag kan berätta att det var marinerad och grillad kyckling med tillbehör och läckra smaker i läckra färger som smakade underbart... tyvärr vill jag inte avslöja alla detaljer (och kan inte heller) som var t ex en speciell engelsk brödsås, strimlad någon sorts grönsak som var panerad i mjölk och mjöl och friterad i olja, och spenat, och en speciell potatistratäng och potatismos, och bacon, och grillad vitlök och... m m...

Alfs bilder från Snookertävlingen bidrog inte med några bilder på själva Alf.

Här är det troligen Alf och jag som spelar i samma lag och Nigel ler åt min kommande miss...
Men för att kunna skryta med att det ibland gick som det skulle, så kan ju det här få illustrera ett svårt läge med ett bra resultat...

 
Det här minns jag i alla fall som ett suveränt bra spel av Nigel. Han sänkte en boll (i miljön - tror jag att det heter mitt på bordet..) och placerade den vita för att sänka även nästa boll i en hörna, för att placera den vita i rätt läge för nästa, o s v ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0