Två år på bloggen i torsdags...

Första året hade den 7 856 besökare.
Andra året blev det 18 201 besökare...

Vad betyder det? Och hur vet jag det?

Det betyder att det är fler som vet att den finns nu.

Jag vet bara hur många unika besökare jag har varje dag, och det är de som summerats över året.
Vilket innebär att om en dator tittar in varje dag under ett år så blir det 365 besök under året.
Men om en dator tittar in tre gånger per dag så blir det ändå bara 365 besök...

Den senaste månaden har det varit ungefär 65 besök per dag, och många av dom är tillfälliga besökare som inte läser varje dag.

Gissar att det kanske finns något hundratal som läser då och då...

Kram till er alla!
Snart får ni bilder från riktig snögolf! Som det verkar...

Om inte annat så hoppas jag på skargolf till våren. Då ska vi spela de blivande nio nya hålen på skaren eftersom det är urhugget siktgator från tee till green på alla hålen.

Kommentarer
Postat av: Stig-Arne

Här kommer länk till mobilbloggen

2009-09-29 @ 12:55:49
URL: http://waskin699.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0