Dansbandsgolf imorgon med rekordmånga deltagare

Idag var det fullbokat på banan och försenad start på grund av frost.

Jag var där och träffade många glada "inspelare", men spelade inte själv.
Åkte i stället hem för att leta efter lite gamla bilder från tidigare års "Dansbandsgolf".

Och då hittade jag den här bilden från den 16:de September 2007.
Första snön i Idre det året tror jag...

Kul balkongutsikt för en som ser fram mot en spännande skidsäsong.
Inte lika kul för en som vill golfa en månad till...

Nu har jag hittat lite bilder från förra årets "Dansbandsgolf". Dom finns visserligen i bloggens arkiv från september förra året, men här kommer dom i repris och utan text..



Trevlig och lekfull personal i entren till prisutdelningen och dansen på Idre Fjäll.








Även jag fick pris tack vare Maggan och Trond... men jag minns inte varför?


Och därefter blev det dans...

Imorgon börjar det alltså med golf hela dagen. Kanonstart i två omgångar. Hela dagen fullbokad alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0