Frågor om en Ford... och ingen golf.

Jag har skickat frågor om min Ford till ett knippe märkesverkstäder.
Jag har en felkod som blinkar.. blink, paus, blink, paus, blink,blink, och så upprepas det några gånger ... men bilen fungerar.

Nu har jag mailat ett antal Fordverkstäder för att få en förklaring. Eller tips om någon som tycks veta vad det handlar om..

Nu har jag fått svar från två:

1.   "Sorry men jag kan inget om detta. 
Kör mailet vidare till min kundmotagare, vet hon svaret hör du av henne."


2.  "Vi hade tyvärr ingen dokumentation angående felkoden.
Hoppas att någon av dom andra verkstäderna har det."

Hm.. kan dom kan kanske bara sälja bilar och byta delar på måfå... men två ärliga svar i alla fall...

Och även om solen tittade fram på eftermiddagen så blev jag aldrig sugen på golf.
Balkongbild för någon timme sedan...

Jo det är min bil som syns på parkeringen. Och den fungerar. Men det blinkar konstigt på instrumentpanelen.
Jag hittade en intressant engelsk sida på Internet om bilen - och om möjliga felkoder - men mitt blinkande fanns inte med...

Och det är bara 2 av 5 tillfrågade Fordverkstäder som svarat än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0