Hälsade på hos Arne i ateljén igår

Nu har han ett antal ny målningar på gång samtidigt i sin lilla ateljé

Tog en bild på två av de nya


Arne målar till musik. Han har ju själv varit jazzmusiker, vid sidan om, så att säga.
Men det är inte alltid skön jazz i ateljén, det är annan skön musik också. Men den här gången var det
jazz som jag gillade skarpt.

Tyvärr minns jag inte vem som stod bakom de sköna tonerna den här gången.

Idag åt jag lunch ute. Lasagne eller Kycklingfilét med rosépepparsås. Som vanligt åt jag lite av båda. 

Njalla.

Har ni upptäckt att jag tippsade Milko om Njalla i sitt sökande efter "Smultronställen".



Om inte, så titta in på Milkos webbsida. Där kan ni också skriva ett utlåtande, eller bara klicka på den stjärna som ni tycker att dom är värda.

Jag har inte så bra koll på hur det fungerar, men nyss låg Njalla i topp på topplistan.




Och det är dom verkligen värda.

Jättegod lunchbuffet, trevlig personal och härlig inredning. Och man träffar folk där. Man behöver aldrig kasta i sig lunchen ensam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0