Fjällposten har en ny webbsida...

http://www.fjallposten.se/

Snyggt jobbat tycker jag. Försökte läsa sidan tidigare idag efter att jag läst en annons i pappersutgåvan, men då var den oåtkomlig. Troligen på grund av uppdatering...

Men nyss kikade jag på Jonas blogg och den länken fungerade.
Jonas var i backarna på premiärdagen i fredags.

Bilden från Jonas blogg... lånad alltså.
Jonas skrev också om filmatiseringen av Stieg Larssons trilogi. Jag har läst böckerna och ska troligen se filmerna på Idre Bio.

För övrigt så väntar vi på en rejäl vinter och har nog slutat att fundera på golf.



Hittade också en ny design på Idreturism´s webbsida.

Och halt som attan är det på gångvägarna i byn. Det grusas ganska bra, men för en som börjar bli äldre, och ovan att promenera utan skidor med vassa stålkanter, så blir det en lite halkande gångstil så här års.

Men man kan ju stanna hemma och läsa allt som skrivs på olika bloggar om hur det ska bli med klimatet framöver. Men mest om hur det har varit.

Fascinernade läsning som handlar om politik, fysik, kemi, medias roll, vetenskapens trovärdighet och alla andra mänskliga tillkortakommanden. Fullt upp för en nyfiken alltså.  ;-)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Destination Idre är inte samma sak som Idre Turism!



www.destinationidre.se

www.idreturism.se

2009-11-23 @ 18:17:12
URL: http://www.gardsio.se/minblogg.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0