Sommargolf idag.

Tretton sommargreener nu och sommarvärme.

Spelade med Alf och Jan-Erik. Men det var rekordmånga fler ute på banan.

Alf spelade mycket bra och hade några riktiga kanonslag mellan en del missar. Jan-Erik spelade bra ibland och jag spelade dåligt hela tiden...


Fotograferingsdags på hål tio. Alf och Jan-Erik poserar. Jan-Erik ville inte ta av sig hatten eftersom han inte hade med sig en kam till frisyren.

Jag fixade min frisyr i Photoshop


Härlig utsikt från hål tio nu när det är snö kvar på fjällen i bakgrunden


En härlig golfrunda blev det trots att jag inte träffade bollen så bra idag.
Men jag fick ju träffa Alf och Jan-Erik och många andra...

Alf vann vår tävling överlägset och jag kom trea.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0