Efter att Erling och jag studerat Alpina SM...

... så tog vi en tur till golfbanan.

Jag tog mig innanför grindarna med bilen, men inte uppför den lilla backen till parkeringen.

Vi lämnade därför bilen i "Parc fermé" och tog en promenad upp i två decimeter kramsnö...


Erling visar mellan tumme och pekfinger hur mycket snö han skulle vilja ha på golfbanan just nu, men som ni ser är det lite mer...

Och i området där det är tänkt att det ska bli nya golfhål har det avverkats en hel del nu. Det här ligger alldeles utanför infarten till banan.

Men senare i veckan blir det riktigt kul!  Då ska Erling testa lite roliga Carvingskidor inför nästa säsong.

Går det bra så gissar jag att han åker utför hela påsken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0