Senaste boken..

"Men inte om det gäller min dotter" av Jan Guillo.

Lockar mer än en TV-kväll efter några sidor... vi får se.

Jag har nästan lovat att skriva ett inlägg till Tee Time om Gutgolfen också. Våra roliga torsdagskvällar där vi gubbar, herrar, grabbar och ynglingar spelar nio hål om pengar.

Tjejerna har sin Jentgolf på tisdagarna. Jag trodde för många år sedan att den kallades för Damsvingen och döpte om Gutgolfen till Gubbhugget. Men det blev inte jättepopulärt och är därför glömt och kanske även förlåtet.

Jag ska leta fram lite bilder från en del jättelika prisbord till finalen i Gutgolfen på den tid där vi hjälptes åt att skaffa sponsorer till finalen. Och när jag hittat dom får jag kanske inspiration till att skriva några rader för Tee Time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0