Örebro nu

Nu är Per och jag hos syrran i Örebro.

Men igår fick Linus prova sin Järnfemma utomhus i långt gräs och duggregn. Han laddade rejält...
 
Föredömligt kort baksving och stabil stans i det hala och lurviga gräset.... ;-)

Det var igår. Idag besökte jag Strängnäs GK när Linus och Alva var på dagis och mamma och pappa på jobbet. D v s före resan till Örebro.

Där var det ett kul juniorläger under ledning av en gammal kompis till Fredrik...

Jag tog en mer personlig bild på Anders där han gav Fredrik "tummen upp", men den bilden blev ovanligt suddig, så den kan aldrig visas. Anders vann Skidlärar SM i golf  i Idre för något år sedan.

Efter den utflykten åkte Per och jag till Oxelösund för att träffa min mamma och Pers farmor. Hon bjöd på kaffe, wienerbröd och mazarin och var som vanligt pigg igen trots en jobbig förkylning för några veckor sedan.

Farmor visade Per några gamla kort från sin barndom som inte ens jag har sett tidigare. Kul.

Men nu är Per och jag i Örebro hos Maud o Norbert o Dina (Dina är vovven)

Imorgon blir det lite sightseeing i Örebro innan Per åker till Stockholm för att fira midsommari skärgården och jag åker till Idre för att spela golf och fira midsommar... troligen med golf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0