Några fler bilder från festen efter tävlingen igår...

På vägen till Sporthotellet så hälsade jag på hos Angela och Arne som satt i skuggan och hade det mysigt.

Jag fotograferade en lustig fågel som trippade runt på deras gräsmatta, men bilden blev suddig.
Bilden på deras vackra härbre belv däremot skarp.


Peter är ny ägare till Sporthotellet och såg till att vi trivdes på den stora altanen i värmen före maten.


Trond stod för maten och grillade utomhus. Och han bjöd på het musik i väntan på att grillen skulle bli varm.

Fullsatt blev det, men tyvärr många suddiga bilder också




Personalen presenterar sig...


Inge och Lennart applåderar tillsammans med alla andra

Maten, vädret och sällskapet var helt perfekt!

Som vanligt när det gäller Stråkens, Sporthotellets och Idrefjällens Buss & Taxis arrangemang.

Jag låg nia efter första nio hålen men halkade ned rejält på sista nio. Men pris fick jag.

Tack Schneider Electric för den sponsringen.
En vacker korkskruv med en fiffig såg för att kapa blyförseglingen på flaskan och stöd för att bända upp korken.
Och öppnare för kapsyler på ölen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0