Härlig golf idag...

Erling var fokuserad och jag kände stor tillförsikt eftersom vi fick en riktig kanonlottning.
Vi fick gå i samma boll som de här två duktiga och glada gutarna


Torbjörn och Pål har just hört sig för om flaggplaceringarna med Torbjörns son John som jobbar på banan.

På hål sju placerade Pål en monsterdive mitt i fairway så det behövdes lite taktisnack. Skulle Torbjörn gå för flaggan rakt över dammen eller spela safe till vänster om flaggan...

Erling bara ler imponerat eftersom vi ligger med vårt andraslag något tiotal meter för Påls drive.


Båda lagen gjorde bra ifrån sig på hålet trots att Torbjörn missade green men låg på gräs och jag träffade green på tredje...

På hål åtta var det lite väntan så där kunde jag fotografera mötande boll på hål fem


Anders och Göril spelade i lag och gick med Mats och Norund

Norund laddar på hål fem..



Och hur gick det då?

Anders och Göril kom trea, Mats och Norund kom två och jag tror banne mig att Torbjörn och Pål kom fyra...

... och vinnare blev....

Erling och Ulf!!!!  Väldigt mycket tack vare de duktiga och trevliga gutarna vi fick sällskap med.

Mer bilder kommer imorgon.
Nu ska jag snart hem till Erling och se fotboll och kanske fira segern lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0