Uffes ranking i klubben, distriktet och i Sverige...

Har ni upptäckt att Svensk Golf har en rankinglista för alla golfare?
Inte speciellt nyttigt, men kul.

I Sverige och i samma ålder bland herrar så har jag plats 1 310.
I distriktet, så har jag plats 32
I klubben har jag plats nummer 1

Men i hela klubben oavsett ålder plats 184
Och bland herrar klubben i åldern 65 - 74 så har jag plats nummer 9

Kul för kalenderbitare, men det handlar väl mer om att ha kul och känna att man kan slå något som liknar golfslag... 

Här får ni en bild på statistiken

Den finns tillgänglig för alla golfare på Golf.se, men det visste ni nog redan...

Imorgon ska jag spela golf i bättre väder med Angela och Jan-Erik K. Men vi kanske får ytterligare sällskap. Det visar sig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0