Några fler bilder från danzen igår...

Det var ibland svårt att fotografera på grund av att Larz Kristerz hade någon sorts dimma i luften för att öka effekten av deras rörliga spotlights i bakgrunden.

Kameran var tydligen konstigt inställd några gånger och fokuserade dimman så att det såg ut som snöyra på bilderna.
Men det passar ju bra å andra sidan bra under en Idre Yra...

Kerstin är alltså inte ute i snöyra inomhus...


Så här blev många av bilderna på Larz Kristerz


Peter och Helena från Sporthotellet var också där med nästan hela familjen
Här tittar dom roat efter sonen som just blev uppbjuden till dans

Jag ska gå en golfrunda med Peter snart. Han har nyligen gått kurs hos Fredrik och behöver några "fadderronder" enligt kursprogrammet.


Utomhus snöade det inte. Det regnade inte heller.

Jag tog flera bilder på Micke och Kina. Här är en efter att Micke svingat färdigt (om ni såg bilden i ett tidigare inlägg) och poserar snyggt

Jag passar alltid på att ta bilder när jag får syn på en snygg golfare med slips

När jag skulle besöka toan på Lodjuret så var det redan kö på tee.

Stråken samtalar med banken om hur biljetten som han skänkte mig ska finansieras.
Vi löser det genom att Stråken får ett slag extra i Gutgolffinalen. Om övriga deltagare godkänner det... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0