Golf utan bilder idag...

Jag spelade med Birger som hade en hyfsad dag. 33 poäng gjorde han efter stabilt spel.
Min runda var inte rolig trots trevligt sällskap. Vi hade sällskap av ett par från Tierp som fick se en uppvisning av toppar och duffar från min sida.
 

Troligen var min usla golf straffet för att jag glömt bort att jag skulle ha varit Banvärd... ett riktigt bottennapp alltså.

Men det var inte kö eller kaos på banan så det gjorde nog inget. Enda kaoset var min egen golf. 2 poäng på sista nio... 
Och imorgon är jag Banvärd. Då blir det inga dåliga golfslag från min sida.

Kameran följer med, så det kanske kan bli några roliga bilder.

Och vädret ser ju ut att bli OK

En liten skur när jag äter lunch, men för övrigt bra golfväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0