Golf med "Flow" idag igen...

Spelade enkel golf första nio med Jan-Erik K och på sista nio anslöt Alf och Bea.

Sol och härligt väder ända till hål fjorton. Men på hål tio kunde vi ana vad som var att vänta

Häftigt regn bortåt Långfjället

På hål fjorton hamnade Alf i mäktig ruff i närheten av bäcken till vänster

Nästan ospelbart trodde jag, men...


... Alf skickade upp bollen på green med kraft. Bollen syns som ett suddigt streck..

Här var det fortfarande soligt, men nu kom regnet. På hål femton blev det regnkläder på...

Det regnade så häftigt att jag tror att kameran inte visste om den skulle fokusera på regndropparna eller Alf och Bea.

Samma problem med suddig bild när jag försökte fotografera Jan-Eriks utslag på hålet.

Man kan ana hur mycket det regnar

Vid gul tee på hål femton har det dykt upp ett nytt konstverk

Undrar om det är han som placerat golfbagen och brevlådan i havet som är konstnären?

Jag lyckades undvika att strecka något hål idag och fick 37 poäng för andra dagen i rad. Trots ösregn och hala klubbor under de sista fyra hålen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0