Böcker är kul

Förr läste jag mest böcker om marknadsföring, ekonomi, logistik och ledarskap. Facklitteratur alltså, men jag petade då och då in en deckare, kriminalroman eller annat spännande.

Numera läser jag allt utom fackböcker. Dessvärre börjar texten krympa i pocketböckerna på ICA och Konsum.
Jag tror inte att dom jävlas, jag tror att det beror på att min syn förminskar allt. Löses med läsglasögon...

Men visst fungerar en riktig bok med större text bättre även med läsglasögon.


Därför nappade jag på ett erbjudande från Bonniers. SpänningsZonen..
Här är de böcker jag fått hittills.

Den första är halvläst och bra. Nu längtar jag efter fortsättningen och kryper nog ner på kudden och läser vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0