Ny härlig skiddag på Idre Fjäll...

När dimmolnen lättade på eftermiddagen gjorde jag ett nyt besök i pisterna.


Hälsade också på hos Classe med miniskotrarna. Men han ville inte vara med på bild...


Jag tog en paus på Nästet också. Ny interiörbild med mängder av jakttroféer i alla hörn.


Och på altanen uppe vid Charlies är det inte dags att sola än.


Speciellt inte klockan 16 i slutet av januari.
Sista åket för dagen närmar sig...


Hade en trevlig pratstund med Björn E vid en av liftarna och fick se många danska krumbukter.
Och vi pratade golf! Det börjar ju närma sig.


Kommentarer
Postat av: Eva-Britt Berger

Vilka härliga bilder. Hälsa Classe så mycket ifrån mig.Miniskotrarna jobbade jag extra med när Sixten hade dessa.Hälsa även Anna och Calle på näster när du träffar dom.

2009-01-28 @ 13:10:34
Postat av: Ulf

Ska hälsa Classe, Anna och Calle.

2009-01-28 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0