Nu snöar det häftigt igen i Idre.



Och i Fjätervålen är lunchen avklarad...

Många skidåkare, men ingen liftkö...

Webkamerorna på Idre Fjäll är väldigt diskreta. Nästan aldrig en skidåkare i bild.

Lite fel tycker jag. Lite synd att bilderna från Idre Fjäll aldrig visar skidmyllret på Idre Fjäll.

Men när jag påtalade det för länge sedan fick jag veta att lagen inte tillåter bilder som visar människor som kan identifieras.

Någon gång i vår ska jag ringa mina vänner och i livesändning vifta ivrigt framför kameran i Fjätervålen....
Undrar om det är jag själv, Fjätervålen eller webbkameror.se som bryter mot lagen då.

Jag är inte kritisk till Idre Fjälls marknadsföring, men webbkamerorna ger ett folktomt intryck. Och det kan ju inte vara bra. 

Åter till skidskyttet på TV...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0