Minus 20 idag...

Burr... man är inte van vid kylan efter några dagar med ett par plusgrader.

Åt en läcker lunch på Njalla igen. Träffade Jan och Karin från skidshopen i Fjätervålen och hade sällskap vid bordet av John och Yvonne.

Gjorde klar en annons till golfklubbens nya broschyr. En annons där Sporthotellet och Idrefjällens Buss o Taxi delar på utrymmet från förra året.

Ungefär så här blev den. Fick inte med kantlinjerna när jag översatte från pdf till jpg.

Jag har också skrivit ett mail till Ford i Mora. Jag fick ett skriftligt svar som bekräftade hur dom hade hittat felet. Ett fel som varken Göran eller jag tidigare upplevt. Och som inte löste problemet...

Jag återkommer i ärendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0