Med lite sol så var inte vädret så tokigt idag

Men jag avstod ändå skidåkning.

Avnjöt dock en supergod lunch på Njalla. Har ju inte varit där på nästan två veckor.

15 kr för allt detta! Nej det står faktiskt 75 kr, men idag blev jag bjuden av Jörgen och Agneta.  
Tack, tack!

Efter det tittade jag in på Sporthotellet och tog några nya bilder, vara de flesta faktiskt blev skarpa.
Tog både med min kamera och Sofies kamera. Så nu har jag lite pyssel med att sortera, beskära, komprimera och redigera. Några dyker väl upp på Sporthotellets hemsida efter hand.

Bland annat en bättre bild från matsalen än den som jag visade i ett tidigare inlägg.


Hann också med en liten tur til Idre Fjäll. Solen lyste över nedre delen av Västbacken och den nya "Lekparken" i Askebackarna som är under uppbyggnad.


Hoppas att kylan återkommer snart, men lite långsamt. Om det fortsätter att töa och plötsligt blir tvärkallt, är det kanske inte så bra för golfbanan...

Kommentarer
Postat av: Eva-Britt Berger

Hej Ulf!

Tycker det är jättekul att läsa din blogg. Jag har bott i Idre under tiden 1985--1996 och arbetade på skolan och på Idre Fjäll.När jag började arbeta på Idre Fjäll var det ca 270 hus som vi hyrde ut,såjag var med om en stor förändring under de här åren.Nu är jag uppe en vecka om året och arbetar på golfrestaurangen, det är väldigt trevligt.

2009-01-13 @ 10:49:30
Postat av: Ulf

Hej Eva-Britt.

Kul att det finns läsare som jag inte hade en aning om...

2009-01-13 @ 10:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0