Lätt snöfall samtidigt som solen sjunker

Tog en liten promenad och utförde dagens uppdrag. Flyttade tillbaka goda vänner soptunna från vägkanten eftersom dom är bortresta ett par dagar.

Nyss hemkommen började det snöa lätt.
Dagens balkongbild i väntan på TV-soffan och slalom på TV.

Solen är precis på väg ner bakom skogklädda höjder och filtreras bakom snöfallet.

Jag har lagt till en ny blogglänk i högerkanten. Min dotter Anna har ju redan en blogg och nu också min son Per.

Det som händer i Gaza nu är alldeles för j-gt tycker jag. Också det som föregått händelserna under flera år.
Hur kan Israel tro att dom löser problem och skapar fred och lugn och normalt liv i regionen med sitt agerande?
Bedrövligt! Men nu börjar omvärlden snart få nog. Vi får väl se om presidentbytet i USA kan påverka situationen.
Jag tror faktiskt det.
Men då är det kanske för sent eftersom så mycket nytt hat hunnit skapas. Hänsynslösa IDIOTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0