Kallt ute men värmande vänner...

Nära trettio minusgrader ikväll.

Jag var hembjuden till Arne och Angela på god mat och trevligt prat och fick en present. 


En "Headcover" till mobiltelefonen. Kul!

Angela har tidigare virkat (eller stickat) Headcovers till golfklubbor åt sig själv och till vänner och bekanta. Tidigt i somras förra året frågade hon mig om jag ville ha en, men jag tackade nej eftersom jag aldrig har varit speciellt försiktig med mina golfklubbor... och gillar att dra snabbt. på Tee.. och sprider alla lösa tillbehör efter banan. En jacka här, en kamera där, och en extra tröja tappad där... och solglasögon sprider jag kors och tvärs (men som tur är kommer det mesta tillbaka till ägaren så småningom).

Men den här skapelsen kunde jag inte tacka nej till. Suveränt bra idé och lämpligt skydd för telefonen som börjar bli svår att läsa på grund av alla repor i plastskyddet över textskärmen.

Och inte nog med det. Maten var suveränt läcker, och jag fick en stor plastbytta med mat med mig hem. Nu har jag mat för två dagar och slipper köa på Idrebua eller Konsum och hindra turisterna.

Såg också några av Arnes nya tavlor. Läckra!
Ni får helt säkert se några nya bilder här så småningom, men nu hade jag inte kameran med mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0