Lätt snöfall idag.

Sportlovsfirarna på Idre Fjäll verkar trivas och åker skidor överallt..

Men jag hade ingen kamera med mig när Erling och jag valde en runda i Golfsimulatorn.

Erling var illa ute länge, men han vann genom bra spel och min chansning på hål 18 som inte gick hem.
Både Erling och jag har lite svårt med halvmörkret i simulatorn. Det är som att spela alldeles för sent på kvällen i Augusti. Inte på bildskärmen, men där bollen ligger.

Har flera gånger funderat på att ta med mig en battedridriven markbelysning, men glömt det varje gång.

För övrigt är det fullt upp. Studerar olika former av ny kärnkraft nu när det ska bli fritt fram igen... enligt Alliansens politiska Klimatutspel.

Följer också ivrigt och nyfiket en blogg som jag gillar:  "The Climate Scam".
Och bara det kan ju ta några timmar per dag... dygn.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nu är alla lampor lysande i golfsimulatorn!

Som vi säger: stå inte för nära bollen, efter du slagit!

Hälsningar

Golfpron.

2009-02-18 @ 14:54:36
Postat av: Ulf

Tack Fredrik!



Men jag kommer nog att testa en medhavd lampa i golvnivå nästa gång ändå.



Synen blir nog sämre med åren...

2009-02-18 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0