Kul att hälsa på barnbarn..

.. och ett av mina vuxna barn. Och en storstad. Strängnäs är en mysig stad med ett stort utbud av allt möjligt som en Idrebo inte vet att han saknar när han är hemma.

Här finns till och med snö och minusgrader nu. Tio minus i natt och tre eller fyra centimeter snö.

Idag var jag på "tennislekis" med Anna och Linus. Härligt att se hur duktiga tennisinstruktörer fick ett gäng fem- och sexåringar att svinga en racket och annat kul.

Imorgon bär det av till syster i Örebro. Besöket hos mamma och morfarsmor i Oxelösund blev inställt på grund av vinterkräksjuka. Min mamma har klarat sig i år också, men det finns tydligen vissa människor som har gener som gör att dom slipper drabbas.

När det gäller bilen, och problemen med Ford i Mora som byter delar utan att veta vad som är fel, så har jag mer intressant att berätta. Men det återkommer jag till. Jag besökte Ford i Mora på nervägen och gav dom något att fundera på... vi får väl se om dom fattat. Än så länge har jag ingen allvarlig kritik att rikta mot dom. Dom har det inte lätt när det gäller att hitta fel som bara varar några minuter i taget, och som bara inträffar var tredje dag..


Kommentarer
Postat av: Monica

Nu har du bott vääääldigt länge i Idre tror jag. Strängnäs är nog ingen storstad:) om jag minns rätt. Kul att de får träffa sin morfar lite i alla fall. Kram Monica

2009-02-02 @ 00:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0