Erlend Loe

Boktitlar har jag lätt för att glömma.

Troligen innehållet också, eftersom jag gärna läser vissa böcker mer än en gång. Visserligen med många års mellanrum, men ändå..

Nu har jag skrattat, funderat djupt i kudden, och fnittrat mig igenom ett knippe av Erlend Loes böcker.

Den jag är mitt i nu gillar jag skarpt. Tror att det var hans första som blev en succé. 
Den borde man väl ha läst först?

Jag ser på golf på Eurosport samtidigt som jag skriver det här. Men det är ju ungefär som Golfsimulatorn på Idre Fjäll. Det enda som skiljer är väl de duktigoma kommentatorerna och publikjublet.

Nu blir det kudden och "Naiv Super" av Erlend Loe.

Och det är 28 grader kallt ute kan jag rapportera. Blir nog lite kallare senare om inte stjärnorna skyms av moln eller dimma. Venus lyser klart i skymningen så här års i sydväst ungefär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0