Skidor på TV

Kul återseende med Val d'Isere.
Nu är det många krångliga år sedan jag var där och åkte skidor. Bodde då i Tignes men liftsystemen är sammanbyggda.

Backen de åkte i idag har jag inte åkt. Den var alldeles för brant för en novis på skidor.
Men jag har sett den. Liknar Chocken på Idre Fjäll när man ser den från bygatan..

Länk för den som är nyfiken

Men annars var ju höjdpunkten skidskyttet:


Klippte från Aftonbladets webb...

ACO etta och Helena tvåa..
 
Därför känns det helt OK att vänta med vaccineringen mot influensan...
Men jag har förstått att fler än jag läst handskrivna lappar om vaccinering där det inte framgick att det bara handlade om vissa årgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0