Kul med kommentarer.

Men som jag nämnt tidigare så kommer jag att kasta anonyma kommentarer som bara hackar på det jag skriver och har noll intressant att bidra med.

Hittills har jag publicerat alla kommentarer utom en.

Men för att ge någon sorts svar till någon därute som tydligen läser min blogg för att hitta något att hacka på så svarar jag här.

Jag är helt övertygad om att turismen är  mycket viktig för Idre med omgivning.
Du som kommenterade anonymt trodde att jag inte fattade det.
 
Det är därför som jag ibland skriver om den, och försöker hjälpa till med marknadsföringen i en liten skala. Och när jag tycker att det finns brister i marknadsföringen så försöker jag påpeka det när jag tycker att jag har idéer som kan förbättra den.

Jag nämnde att bilderna från en plaskvåt och immig webbkamera i Västbacken på Idre Fjäll kan ses över hela världen.
Du som kommenterade anonymt undrade vad jag menade.


Men det finns också kommentarer som jag med glädje publicerar.
Kommentarer från läsare som fattat vad jag skriver, och som bidrar med mer kunskap.

Som t ex de kommentarer som gäller Idre Fjälls webbkameror.
Kan läsas under det tidigare inlägget.

Det är lösning på gång.

Kommentarer
Postat av: Malle

Vi kommer upp och turistar till nyår, först ska vi tävla i golf ; )

Här nere är några banor fortfarande öppna med sommargreener

ha det gott så ses vi

Malle

2009-12-10 @ 20:06:30
Postat av: Anonym

Hej Malle!



Jag skrev ett långt svar nyss som försvann...



Men det handlade om att jag åker tll Strängnäs över julen och sällan längtar till golf när vi fått snö.



Men barn, barnbarn, syrran och mamma är ett bra alternativ till golf.



När jag återvänder hem efter julen så blir det skidåkning.

2009-12-10 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0