Taylor Made fixade skräddarsydda klubbor idag

Många som hade tänkt köpa nya klubbor tog chansen att få ett skräddarsytt set utan extra kostnad.



Med dator och en avancerad utrustning som registrerade svingens alla vinklar och sånt som behövs för att se hur skaftlängd och klubbhuvudets lie borde vara, så var det många som kunde köpa ett personligt anpassat set.

Fredrik och Jocke tillsammans med grabbarna från Taylor Made som hade två stationer på plats.


Verkstaden som fixade jobbet var kompakt och mobil, men stor...


Här förbereds dagens snickrande...


Och här är det full fart. Det var två gentlemen från England som slet hårt och effektivt i många timmar


Anki hade bokat in en tid för att testa om hennes klubbor hade rätt lie. Men innan det var dags hann vi spela 18 hål tillsammans med Peter, och Gunnar förstås. Peter och Anki fick syn på Erling just när jag skulle ta en bild...


Erling vankade omkring och väntade förväntansfullt på sitt nya set, och jag lovar att jag ska plocka fram kameran när han så småningom ska prova dom för första gången.

Håkan testade också, men jag vet inte vad resultatet blev


Efter det så gick Anki, Gunnar och jag 12 hål till i härligt väder.


Anki på promenad upp mot tians green


Oj då Gunnar. Glömde du ta ur flaggan, eller var du bara trött? Hur som helst så tippade bollen i för Par. Min Parputt som syns i bild blev en Bogey...

Imorgon är det tävling. Pernilla Wiberg Open.

Kommentarer
Postat av: Jan-erik J

Kommentar? Nja !!

Hej Uffe , tack för i somras , nåja den är inte slut

än.Nicklas o jag åker upp för att spela golf o fiska

13/8 11:09 , 14/8 10:42 , 15/8 9:48 samt 16/8 9:48

det skulle vara trevligt om vi kunde spela någon

eller några ronder,jag kan ju behöva lite motstånd!

Mvh

Jan-Erik J



2009-08-06 @ 15:28:18
URL: http://uffeb.blogg.se/
Postat av: Uffe

Jag vill absolut ställa upp och erbjuda LITE motstånd om jag kan...



Till att börja med ska jag se om jag kan boka in mig på någon eller några av era tider.

2009-08-07 @ 08:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0