Regnig golf idag...

Det riktiga regnet upphörde vid tvåtiden, men det fortsatte att duggregna många timmar till.
Jag spelade med Ann och Jan.

Jan har kortat skaftet på sin Driver och spelade en fantastisk golf. 39 poäng och en rejäl sänkning.
När vi kom till hål sexton fick han dock problem och gjorde nog av med minst fem slag före "Havet".

Ann hade en bra drive och gick över på andra slaget och jag fick lobba ner till vattnet och gå över på tredje slaget.

Nu gällde det vin eller öl för Birdie eller Par...

Ann hade det här inspelet för vin.

Bra greenträff, men inte i hål. Putten för en öl missade hon...

Jag hamnade i högra greenbunkern med fjärde slaget och behövde sänka från bunkern för en öl

OK stopp ett par meter från flaggan, men missade putten och gjorde sju i.

Duggregnet hade nyss upphört och vi hade blå fläckar på himlen när vi spelade hål sjutton.
Och dimma började breda ut sig i sänkorna.


Ann och Jan på hål sjutton


Jan vann Köpenhamnaren och Ann kom god tvåa.
I Poängbogeyn kom jag också sist på 28 poäng, men börjar få lite ordning på utslagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0