Nittiofemte rundan för i år idag...

...visserligen bara nio hål, men jag behövde en halv runda för att passera 95 hela rundor. Om nu det skulle vara så viktigt.

Mitt mål är att gå under 300 slag på KM i helgen.

Spelade nio hål med Ann, Jan och Angela efter jobbet idag.

Dagens behållning för min del var det jättetrevliga sällskapet och en Birdieputt som slank i på hål fyra.
Från foregreen skickade jag upp bollen upp på platån och fram till kanten så att den kunde svänga rätt och tippa i hål av egen fart.

Skickligt? Jo det kan jag erkänna, men det behövs lite tur också... :-)

Vi spelade nog ganska bra alla fyra eftersom vi hade var sitt streckat hål och trrots det 17 eller sämst 16 poäng på nio hål.
Jag hade jobbat som Banvärd sedan halv nio på morgonen och kände att nio hål var nog. Måste ju ladda inför KM imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0