Märklig historia om en bortglömd Sandwedge...

Jag använde den på hål ett, men saknade den för ett inspel på hål två.
Vi letade igenom våra bagar utifall den hade hamnat i fel bag.. nej, ingen extra Sandwedge..
Jag löste inspelet genom att öppna upp en Pitchingwedge.

Jag frågade bollarna bakom om de hitatt en klubba. Ingen hade hittat en klubba.

Femte bollen bakom oss frågade jag.

Jo dom hade hittat en Wilson Sandwedge.

Men på hål tre!!!! Mellan green och bunkern!  Ingen av oss hade varit i någon bunker på hål tre, och dessutom hade vi den inte med oss efter hål ett...

Kul att den återfanns, men visst är det märkligt att någon hittat den, använt den och därefter glömt den ...

Händer nog aldrig igen, men nu är den tillbaka i rätt bag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0