Golfledig idag...

... på grund av bilstrul.

Kan det vara bränslepumpen tro? På Forden är det inte lika smart arrangerat som på min SAAB. I båda fallen sitter pumpen monterad från ovansidan av besnintanken, men på Forden finns ingen lucka i golvet i bagaeutrymmet...

Det går alltså inte att komma åt pumpen för att knacka på den om den tillfälligt kärvar. Men i morgon får jag hjälp att lyfta ner bensintanken och plocka ur pumpen.

Så får vi se hur det utvecklar sig. Och att vila från golfen ett par dagar kanske är nyttigt...

Om jag får ordning på bilen ska jag åka och hälsa på i Strängnäs, Oxelösund och Örebro.

Barnbarnen är nyklippta och har fått kul färg i håret.

Linus tycks trivas med sitt nya röda hår.


Och Alva har fått ett vackert rosa hjärta i håret.

Jag kanske ska tatuera en golfboll på flinten... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0