Bloggstatistik

Jag startade bloggen på skoj den 24 september 2007. 

Antalet dagliga besök på bloggen har varierat lite, men stadigt ökat. Jag har en gratisblogg eftersom bloggleverantören tjänar pengar på olika annonser som alltid dyker upp under mitt senaste inlägg.

Nu har bloggen besökts 23 000 gånger sedan starten.

Den sista tiden handlar det om cirka 60 unika besök per dag. Kul.
Jag vet inte vilka IP-adresser som tittar in, jag får bara redovisning av antalet olika.

Något helt annat:

Pernilla Wiberg gifte sig i Idre kyrka idag och har tidigare gillat och köpt en del målningar av "Herr G". 
Ryktet skvallrar om att hon nu fått ytterligare en målning av Arne G i bröllopsgåva av Idrefjäll....

Jag ringde Arne och frågade om det var riktigt, och vilken målning det gällde. Jag har ju bild på de flesta av Arnes målningar..

Den här gällde det tydligen erkände Arne efter att ha visat ett stort mått av hemlighetsfullhet...
Målningen till vänster i bild.
 

Kul tycker jag. Jag älskar Arnes målande och det han gör. Snacka om uttryck!
Där finns allt utom insmickrande dekoration eller avbildande. Men så har han varit jazzmusiker och duktig på att teckna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0