Lite besviket gnäll nu...

... men det är ju inte mitt problem.

Jag fixade en ersättning på webben för den haverade kameran i Fjätervålen. Och den publicerades efter några timmar på webbkameror.se

Men på Fjätervålens egen hemsida finns fortfarande den dimmiga bilden från i söndags kväll klockan 19...

Inte så kul eftersom man i dag har kört ytterligare en gren i Alpina SM i strålande sol. I dag var det herrarna som körde.

Jag kikade på resultatlistan nyss. Tydligen gjorde man precis som med tjejerna i går. Andra åket hade fler runda svängar före slutbranten.  Gissar bara. Men hur som helst krävde andra åket lite mer tid...

Resultatlista finns här.

Och snygg bild på topptrion lånade jag från Tobbe Nilsson i Fjätervålen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0