Fick hämta ett stort brev på Konsum i dag.

För stort för att dela ut... vad sjutton kan det vara tänkte jag.

Och det var ett stort brunt kuvert men ganska tunt.

Avsändare var Spännings Zonen... spännande. Men det ringde inga klockor i mitt huvud just då...

När jag öppnat det jättestora brevet fattade jag.

Jag hade blivit medlem i en bokklubb där jag måste vara på alerten för att avbeställa alla böcker jag inte vill ha.

Men eftersom det är Bonniers som ligger bakom så litar jag på att eventuella avbeställningar fungerar.

Som tack för att jag finns med i kundregistret fick jag en kanonfin kockkniv från Fiskars.
Jag har tidigare två Globalknivar som jag vann i Stråkens golftävling för några år sedan. Fortfarande vassa som attan.

Ska bli kul att jämföra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0