Gut- och Jentgolf

Nu har jag koll på resultatet i två av tävlingarna.

Jag skrev tidigare att jag bara kom ihåg vissa resultat. Och det var rätt, men också lite fel...

Ett resultat som jag trodde att jag kom ihåg blev fel. Den lottade Bästbollen vanns inte av Jossan och Jesper. Det var Jossan och Jon-Anders M som vann. Jesper kom trea tillsammans med Bea!

I Gutfinalen såg det ut så här i toppen:

 1   Dan- Rickard M    68,0 slag netto
 2   Putte L                   70,9 slag netto
 3   Göran A                 72,0
 4   Kjell K                    72,8
 5   Alf N                       74,3
 6   Birger J                  74,8
 7   Arne Sch               74,9
 8   Inge J                     76,2
 9   Skalman                76,6
10  Stråken                  76,9
11  Micke D                 77,0
12  Simon J                 77,8
13  Torbjörn K             78,3

Halva familjen Mortensen fra Norge tog alltså nästan storslam igen... det finns bilder på hela familjen i mitt tidigare inlägg från KM.
Här en repris på en bild på lillguten med 21 i hcp nu - ska fylla 10 snart tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0