Atelje G

Det har börjat hända nya saker med herr G:s målande.

Jag har inga nya bilder att visa än, men titta in och häpna. Där målas det varje dag... några av målningarna från vernissagen för ett par veckor sedan har fått en ny lyster och ett nytt djup. Härligt att se.

Snart hoppas jag också kunna ta mig i kragen och börja måla igen. Jag blir mer och mer sugen för varje dag. Men golf, tvätt och matlagning tar för mycket tid just nu. Hinner knappt diska och städa... ;-)  Bloggandet tar ju också tid.

Vägverket har inte svarat på frågan om reflexerna på "snöstickorna" återkom på grund av krav från plogbilsförarna eller trafikanterna. Några nya snökäppar enligt gammal klarblå eller orangeröd modell blev det ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0