Golf och fotomontage idag...

Spelade med Erling igen. Äntligen fick jag revansch i matchspelet efter tre raka för Erling.

Som vanligt var det en jämn match som den här gången avgjordes på hål 17 och 18.

På hål 16 tog jag några bilder bort mot de blivande nya hålen och tomterna ovanför hål 15.


Svårt att se höjdperspektivet från den här vinkeln så jag tog en bild på Erling istället.


Men jag hade en idé om att försöka göra ett fotomontage av vyn upp mot de nya hålen, och från altanen upp vid tee på hål 17 såg det bättre ut.

Så här ser det ut nu:


Och när jag lekt lite i Photoshop så ser det ut så här:

Två nya hål skymtar mellan träden och längst upp några hustak... Det här är ett försök att tolka de skisser jag sett på bansträckning och tomter. Men ta det inte för allvarligt :-)

En sensommarkväll när man spelar nuvarande hål 16 och 17 i skymning så kanske det ser ut så här:


När jag ändå hade kameran uppe så passade jag på att fotografera Maj, Angela och Agneta med Kurt som trunkbärare.


Och Erlings utslag på hål 17


Och eftersom Björn kom ifatt oss så knäppte jag en bild till


Senare träffade vi Arne och Astrid som hade fikatermos med sig för pausen i halvtid, och Micke och Sonja skulle ut på en runda..

Men ibland tycker jag att jag börjar bli lite tjatig med min kamera stup i ett så den fick stanna i ryggsäcken...

Kommentarer
Postat av: Monica

Fina bilder!

2008-10-12 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0