Böcker att läsa...

Ibland får jag läsryck. Läser i timtal - inte dagtid - men i sängen.

Nytt ryck nu.
Samma dag som jag fick två böcker av min dotter så hade jag plockat en pocket på Konsum.


Michael Connelly: "I lagens limo".

Fet pocket med små bokstäver, men häftigt kul insikt i amerikanskt rättsväsende med förhandlingar före rättegång. Och spännande. "Det värsta som försvarsadvokat är att tvingas försvara en oskyldig - då har man ju inget att förhandla om"


Så Mons Kallentofts "Midvinterblod" får vänta lite.
 

Erlend Loes "Doppler" har jag läst tidigare, men den kommer jag att läsa om många gånger. Den måste alla läsa!

Härlig bok. Say no more...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0