Lite nytta har jag gjort idag, trots Loe...

Jag (som läser) har "snöat in" på Erlends (han som skriver) bok om fortsättningen på Dopplers äventyr med älgen Bongo och sonen Gregus i de värmländska skogarna.

Om den första boken jag läste var annorlunda och roligt tänkvärd, så är den här ännu mer annorlunda...

Men jag har inte bara läst. Jag har till exempel gjort en ny annons till en turistguide inför vintern. Den handlar om Taxi och busstransporter i Idre.

En enkel annons utan krusiduller eller underfundig humor.


Riktnumret borde kanske vara med, med tanke på alla mobiltelefoner, men troligen vet de flesta besökarna att dom befinner sig i 0253-området...

Doppler hade nog inte haft en aning, men å andra sidan inte behövt bry sig heller.

Kommentarer
Postat av: Monica

Frågan är om de vet det? Jag har då ingen aning om riktnumret när jag är i åre lofsdalen eller någon annan stans. Fast alla annonser har ju utan riktnummer så det är nog riktigt:) Snygg!

2008-11-24 @ 16:04:26
Postat av: ulf

Jo du har nog rätt.

Lite svårt kan det väl få vara för de som tillbringar mer än ett dygn på orten.



Men den som besöker orten över dagen behöver knappast vare sig taxi eller busstransporter.

2008-11-24 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0