Städdag på golfbanan på måndag

Är det en helgdag som jag missat, eller en helt vanlig måndag?

Vem har tid att hjälpa till en vardag? Kanske är det tänkt som en kvällsaktivitet?

Nästa år kan man ju erbjuda ett gäng pensionärer att städa var sitt hål från det att banan är snöfri. I en lagom takt och ett hål per dag för två personer. Inte varje dag, men lite då och då under maj. Som belöning får de två slå en golfboll runt banan innan den är öppen.

Någon kanske kan föreslå det. Jag tänker inte göra det.


Kommentarer
Postat av: Annica

ja, jag hörde detta för någon dag sen! ska fundera lite nu...Jo det var nog två tider att välja på ang städdagen, kl 09,00 eller 17,00

Det var bara att välja vilken tid som passade

bäst... jag tror det var så ja

Hej då // Annica

2008-05-14 @ 20:29:38
Postat av: Ulf

Hej Annica.



Då har du hört mer än jag. Vet inte hur informationen sprids, men tydligen når den inte fram till alla.



Vi hörs och ses

Ulf

2008-05-14 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0