Kul premiärtävling på lördag kl 11.00

Texas scramble.

Variant på scramble. Alla slår ut från tee, sedan väljer man den bästa bollen. Skillnaden från scramble är att den spelaren vars boll man valt att spela vidare på inte får slå nästa slag. Denna procedur upprepas tills bollen är hålad.

Gutgolfen på torsdagarna har premiär nästa torsdag (den 5:te juni alltså) klockan 19.00.
Men alla är väl på plats redan en halvtimme före hoppas jag...

Eftersom min stora munuppsnyggning ska påbörjas samma dag, så kommer jag svårt dopad att vinna lätt som en plätt. Närmast hål borde i alla fall att vara vikt för mig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jag vill passapå att slå ett slag;.)för damgolfen också! jag är nybörjare inom golfen, men kan varmt rekomendera damgolfen.En mycket trevlig träning/tävling samt alla trevliga damer som välkomnade mig. Sen gjorde det väl inte saken bättre än att jag och min golfkompis gick och vann, jätte kul, jag lever på detta idag också :-))

Tisdagar 19,00 anmälan senast Måndagar före 18,00.

mvh Annica N

2008-05-28 @ 18:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0