Glömde...

Alf hade Eagleputt på både hål nio och tio idag.

Och jag har rättat mitt tidigare inlägg där jag påstod att Alf hade en väldigt bra drive på hål 12.  Det var hål 18 som jag menade. Hål 12 var också bra, men inte lika imponerande eftersom hål 18 är ett knepigt doglegg för långa slag.

Erling gjorde nästan samma idag med en tjusig draw. Det glömde jag också att nämna.

Att Jonas nu jobbar på banan har jag också glömt att nämna. Kul!

Jonas har en suveränt fin sida om Idre med bland annat information om vattenstånd och fisket.

Nu kommer vi kanske också att få information om hur gräset liggr på greenerna och hur snabba dom är. :-)

Kommentarer
Postat av: Jonas Gardsiö

Man får tacka för reklamen:-)

2008-05-14 @ 19:50:26
URL: http://www.gardsio.se
Postat av: Uffe

Tack själv!



Men eftersom det börjar dyka upp folk på min blogg som undrar över fisket, så måste jag ju hänvisa till din helt suveränt bra sida om Idre.

2008-05-14 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0