Byte av bloggplattform.

Ett för många och ivriga ungdomars "chattbloggande" obegripligt enkelt som borde kunna fixas på minuten.
Men så enkelt är det inte.

Och när det behöver ta tid, och kräva små avbrott i deras jätteviktiga kommunikation med omvärlden via datorn så får dom panik.


Då undrar en vuxen hur det står till....

Jag har läst metervis med frustrerande kommentarer de senaste veckorna från personer som blivit panikslagna för att bloggen varit oåtkomlig någon timme mitt i natten, eller en minut just för ögonblicket.

En del av kommentarerna handlar om hur konstiga bilderna blev efter flytten, eller hur svårt det blev att logga in efter flytten...

Undrar mycket över vad dom som gnäller har hållit på med och varför....

Nu är det här mitt första inlägg efter flytten av min blogg.

Vi får väl se om det blivit så jättekonstigt och fel som många hävdat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ulf!

Bytet verkade ju gå alldeles utmärkt (åtminstone för mig som är novis på bloggar).

Men att golfbanan blivit så snöfri, helt fantastiskt. Nu börjar det pirra av förväntan!!!

Hälsningar

Ann o Janne

2008-05-05 @ 18:05:34
Postat av: Ulf

Jo det verkar fungera.



Hittade inte er kommentar först, men den fanns ju där. Under en annan rubrik bara. Annorlunda men inte helt fel. Kankse till och med bättre.



Hälsar

Ulf

2008-05-05 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0