Annat kul idag.

Per landade välbehållen på Arlanda efter ett drygt halvår i Kairo straxt innan vi startade vår golftävling, så jag hann byta några hej, och kul, och välkommen hem, innan jag stängde av mobilen.

Oj, det lät som om jag knappt vill prata med min son. Men vi har givetvis pratat efter golfen... Vi hade under vistelsen i Kairo kontakter via mail, genom Pers artiklar i olika tidningar och via mitt bloggande. Internet och SMS är ett suveränt kommunikationsredskap.

Storasyster Anna svävar på moln eftersom hon, förutom att få träffa lillebror, fått en ny framgång med sitt "Scrappande".
Länk här...

Kul med barn som har kul.

Jag kallade ofta mina barn för "mina ungdomar" när dom slutat vara barn. Men efter att Linus föddes så blev det konstigt att prata om "ungdomsbarn". ;-)

Så nu har jag anammat min mammas synsätt. Jag och syrran är hennes barn trots att vi passerat pensionsåldern.
Och mina vuxna ungdomar kallas numera "mina barn".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0