Vi gjorde en tavla!

Nyss hemkommen från en kul kväll på Atelje G.

Jag pulsade genvägen via skoterspåret i skogen. Och nysnön som kommit under dagen gjorde att snön gick en decimeter över skorna.

Men efter en kul kväll med god mat, en spännande mattävling och ett oväntat kreativt målande så kunde snön lika gärna ha varit meterdjup. Jag hade snirklat hem lika skönt ändå.

Tavlan var ju redan gjord!

Jag återkommer kanske om "Finissagen" hos Arne och Angela, men inte i natt.

Men några bilder från tavlan vi gjorde kan jag visa redan nu. Och berätta mer imorgon. Vi var många som hjälptes åt.
image649
OK! En bra början...

image650
Undrar vad det kan bli???

Vi var väl ett tiotal personer som fick en halv minut var och hjälptes åt i flera varv.
image652
Vi var alltså många som undrade vad det skulle bli...

Men det gick åt färg, och kreativiteten flödade...
image653
Och vi hade kul.

Så småningom var duken fylld med färg och form.
image654

Men jag återkommer som sagt. Eftersom det finns mer att berätta om den roliga kvällen.

Tack och god morgon Arne och Angela!

Och vi önskar Herr G lycka till med utställningen i Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0