Kul grej...

Jag har ju tidigare kopierat in bilder från webbkamerna på Idre Fjäll.

Idag lyckades jag lägga en länk som uppdateras vartefter tiden lider..

Ibland har jag kopierat och lagt in i Photoshop för att kolla formatet först. Idag kopierade jag rätt in i bloggen. Och givetvis stämmer inte bilden längre med texten. Snart blir den alltså helsvart när dom släcker ljuset...

För nu ÄR det kväll.
När jag kopierade bilden var det vacker kvällssol på toppen...

Man lär sig nytt varje dag. Kul tycker jag. Och trots att jag borde ha fattat hur det fungerade med bilden från webbkameran från början så känner jag mig inte dum.

Jag tror att jag aldrig har fattat att man ska känna sig dum när man lär sig något nytt. Men jag har sett otaliga exempel på just det. Det är så vanligt att jag ibland trott att det varit något fel på just mig.

Men jag fortsätter att vara nyfiken och lära mig nya saker som jag inte förstod förut. Det känns helt enkelt roligare än att veta allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0