Kommentarer till mina inlägg

Den som vill kommentera ett inlägg privat till mig, och som saknar min e-mail, kan skriva privat som inledning av kommentaren och ange sin egen e-mail.

Då kan vi ha kontakt via e-mail och reda ut missförstånd.

Annars hamnar ju den som tycker annorlunda än jag i underläge. Och det känns inte rätt. Jag kan ju stoppa kommentarer från publicering men ändå använda dom i egna inlägg.

Min tanke med den här bloggen är inte att manipulera eller förvränga. Jag vill bara uttrycka åsikter och funderingar om olika saker. Och berätta för syrran och barnen och några till vad jag sysslar med och funderar över.

Så om någon vill kontakta mig utan att få en kommentar publicerad, och som saknar min e-mail, skriv en kommentar, inled med PRIVAT, och ange egen e-mail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0