Jättegulligt "Så ska det låta".

Den lilla tjejen var bra.
(jag vet vad hon heter, men är nog för gammal för att lägga så små talanger på minnet)

Men jag glömde några halvdåliga bilder från ett jättekul äventyr på Idre Fjäll idag. Inga bra bilder eftersom jag bara såg det på avstånd.

Tokig "off pist" mellan Chocken och Tävlingsbacken. Inte många fallmeter, men fall som duger när vi nu har ovanligt gott om snö.
image600
Gänget samlat.

En bit ner så har några tagit sig ner utför den brantaste delen.
image601

image602
Offpist åkarna, som jag blev både avundsjuk på, och lättad över att inte behöva åka med, syns inte i den här bilden. Dom är nog på väg ner i skogen til höger...

EM och fri idrott inomhus nu.
Och sedan god natt....

Ska kanske åka den branten senare i vår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0